Disco

Jag har precis kollat på top modell, ätit och duschat efter discoträningen. Det gick faktist bra idag. Till och med så bra att jag hade blöt tröja efter, vilket Sofia led av när hon gav mig en välkommen hem kram haha. Men ont i fingrarna och händerna överhuvudtaget får jag såfort jag spänner mig sen i lördags då vi vart påkörda. Så ger det sig inte nästa vecka får jag väl helt enkelt åka in till doktorn igen.
Idag var jag på gymnasiemässa också. Fick sluta tidigare på praoen för att hinna dit, men tid var det inga problem med. Gick där i 15-30 minuter sen var jag klar och fick sitta på dansverkstan med en mc'chicken i typ tre timmar.
Sen dansade jag och fick världens håll, och sen tåget hem å sen Nu.
Nu så ska jag plugga. Tänkte börja med att skriva klart bildanalysen nu med en gång, och efter det skriva lite mer till deckaruppsatsen. Sen ska jag nog läsa lite om SOn som vi har prov om på tisdag. Så ja jag har bråttom nu. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0