Enkät E M F W

emma

("Nallad" enkät)
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: Surt
Är det nåt du absolut inte äter: Räkor, Kräftor och sånt. (finns himla mycket jag vägrar att äta)
Kläder just nu: Mjukis
Musik just nu: Låten jusst nu är Magnus Uggla - Pärlor åt svin. Men annars lyssnar jag på Snook & Sean Kingston
Vad sa du senast: Du vart faktist nästan lite lik mig i lugg (till min syster)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: jag vet inte. skulle vilja se framtiden (?)
Sommarplaner: Är mer höstplaner man börjar med nu. Vinter till och med. Men träna och spara pengar till Thailand i november
Fisk eller badkruka: Fisk! Jag älskar att bada
Saft eller alkohol: Beror på tillfället
Hur många kuddar sover du med: 5. men sen har jag en favorit som man ligger mest på
Favoritväder: Solig sommar/höst/vår/vinter. spelar inte så stor roll vilken årstid, bara det är sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: laptop, kille, mat
Spelar du nåt instrument: Spelar inget numera. men är väl sisådär halvbra på piano, tvärflöjt och gitarr
Morgon- eller nattmänniska: Det går i perioder. Men för tillfället är jag mer nattmänniska än morgonmänniska
Sparare eller slösare: Slösare. Kan inte hålla i pengar så min lilla mor har dragit in rejält på vad jag ska få / månad så jag har något till thailandresan.
Bästa film: HSM 2 ofc
Tror på liv på andra planeter: Vet inte. Typ kanske bakterier och sånt. Men inga människor eller aliens
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Kanske
Har du några homosexuella vänner: Jag vet faktist inte
Tror du på mirakel: Ja. Jag har bara oturen att inte ha stött på något
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja! Om man verkligen älskar varandra så går det
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Njae
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej verkligen inte. Kärleken är sådant man måste ha. När man säger att man hatar kärlek är ju egentligen för att man inte har någon.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1-2 nog
Bio eller promenad: Promenad. Gillar inte bio pga att jag alltid av någon konstig anledning hamnar bröve okända människor som luktar svett.
Är du kittlig: Ja!
Snarkar du? Nej det tror jag inte. Hoppas i alla fall inte..
Stjärntecken? Vädur!
Rädd för insekter? Ja, typ alla.
Äckligaste insekten: Spindlar. Och såna där flugor som suttit på bajs och sen kommer å sätter sig i maten
Största svaghet: Har svårt att öppna mig för människor och släppa in dom på mig själv
Bästa bok? Gossip Girl
Om du fick välja en superkraft,vad skulle du välja? Vem vill inte kunna flyga?
Vad vill du jobba som? Make up artist
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Hamburgare från donken
Skriver du dagbok? Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Piercing ska jag ta i naveln & Så vill jag ha en liten tatuering på foten
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Det är stökigt. Ibland kan man inte gå på golvet.
Gungar du på stolen? I skolan ja
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja!
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger
Är du rädd för blod? Ja, svimmar ofta
Saltar du på maten? Nej
Gillar du att sjunga? Jag älskar det. Problemet är ju att det inte låter så bra
Anser du att du är stark? Njae, inte sådär superstark varken fysiskt eller psykiskt
Brukar du sola?Ja. försöker dra ner på det
Vad gör du om du får hicka? Ingenting. Börjar typ gnälla massa bara
Röker du? Nix.
Snusar du? Nej. Och det har jag aldrig provat heller.
Använder du knark? Nej. Tänker inte göra heller
Kaffe, te eller inget? Kaffe latte
Har du en besatthet: Tror jag inte. har tvångstankar ex att gå på samma trappsteg som den framför eller samma takt som den man går med. men annat vet jag inte

Kommentarer
Postat av: joosse

Svar: har laddat hem avsnitt ;) , jag går på carlforsska/stil&trend (:

2007-09-30 @ 18:15:39
URL: http://joosse.blogg.se
Postat av: joosse

Jätte bra skola,Bra lärare, och stil och trend är ju väldigt kul också! jag har då ingenting att klaga på !(:

2007-09-30 @ 20:02:34
URL: http://joosse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0