Deckare?

image13Någon som har tips på en bra deckare? Men den måste vara kort och gå fort att läsa eftersom att "Isprinsessan" som jag läser nu har jag bara kommit halvvägs på fasst jag läst åtminstonde femton timmar i bokjäveln. Nej inte bokjäveln. Den är faktist bra, är ju bara det att det ska ta så lång tid. Eftersom att jag måste hinna läsa klart den och en deckare till och skriva recensioner på båda tills om två veckor. Sen måste jag ju skriva värsta uppsatsen om första deckaren, olika sorters deckare och några kända deckarförfattare osv. + att jag även måste skriva en egen deckare!? Jag som verkligen är sämst på att skriva och hitta på eget. Så då kör jag det lättaste med att läsa och recensera först innan jag tar på mig det där svåra "skriv-en-egen-deckare"uppdraget, så jag kanske hinner få lite inspiration.
Men somsagt, vet någon en bra deckare så säg till!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0