Deckaren

Jag har åtminstonde kommit på min deckare idag. Vet inte om jag skrev det tidigare men den kom jag iallafall på. Så det ska vara en fru och hennes dotter som sörjer sina döda far/man som nyss har dött. Och sedan är det en sån där organisation som vill typ att man skänker gamla kläder,skor, leksaker, ja allt till såna som itne har något, så när de letar först uppe på vinden så hittar de ett lik ien utan resegarderoberna och polisanmäler det och sen så börjar de i källaren istället medans poliserna kollar där uppe och då ska de också hitta ett lik någonstans. Sen ska det visa sig att pappan inte är död utan bara fejkade det och att det är han som är mördaren osv osv.
Det känns som att den kommer bli rätt bra sen. Är ju självklart massa mellantext också så det är inte bara sådär som det stog där uppe. Och ursäkta mig om jag skrivit helt oläsbart men alltså det snöar? =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0