En del nytt i garderoben


(klicka på bilderna för förstoring)

Okej dedär var iallafall några.Vart mycket från gina, pga att det var första affären vi var in på och där blev det en del och då varken orkade jag prova i någon annan affär eller mamma bille betala mycket annat. Iaf första bilden är en svart kofta från gina. Andra bilden är den randiga tröjan från gina 150:- Och en polokrage som jag om jag minns rätt tror var mycket billig. Kanske 70 spänn bara. Andra bilden, vit poncho/cape och den fårn gina också. Jag älskar den, blev helt myssugen när jag provade den där. Helt perfekt. Iaf 250 :- för den. Och sen ett par gröna benvärmare från glitter, 80 :- och svarta knästrumpor från lindex 80:- och en longitude mascara. Sen köpte jag också skor men dom orkade jag inte ens plocka upp när jag kom hem eller nu senare heller. Dom ligger fortfarande i påsarna men nu inkastade i garderoben jag och mamma bärde upp till mitt rum. Mer köpte jag ett skärp, tre par örhängen, massa trosor, basictopar, armband och hårspännen. Var också in på make up store och köpte en ny pensel och en ny ögonskugga. Hade dock en lika hemma men som nästan var slut, och det är faktist min bästa. Men jajaja :) Hare bra. Godnatt alla!



Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

gillar den randiga tröjjan!

2007-10-21 @ 00:17:17
URL: http://guldbarn.blogg.se
Postat av: emma

Det gör jag faktist också. Brukar annars vara rätt så emot randigt, men trivdes i den. som sagt, gina tricot! :)

/+Kommentar

2007-10-21 @ 00:18:38
URL: http://emfw.blogg.se
Postat av: kristina kittelsen

såg den inte där när jag var där sist, men ska kolla nästa ggn :) tack

2007-10-21 @ 00:21:49
URL: http://guldbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0