Hemma igen!

image72Usch jag skrev precis ett inlägg men det raderades av en himla tråkig anledning, för nu måste jag ju skriva om allt. Var ju tänkt som en lite uppdate som blev lite lång bara men den försvann. Men jag har iallafall köpt massor av koftor, kjolar och tröjor idag. Ett par tights, ett par benvärmare, fingervantar, handskar, en polokrage och en cape och tre par skor. Letar fortfarande efter någon bra kappa, hittade ingen idag. Och så skulle jag behöva en ny väska som passar till fler saker en bara ex en jacka och ett par skor vilket alla mina andra gör. Men nu ska jag bära upp en garderob till, till mitt rum med mamma och sen hem till pappa och hämta ALLA mina kläder så ska jag hänga och vika fint i garderoberna. Ta hit min andra data också. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0