Idag är jag sjuk

image57
Jag är hemma idag eftersom jag fortfarande har så ont i huvet och nu mpr jag också illa och har ont i magen å är yr. Är bäst att vara hemma så jag inte svimmar någonstans i skolan. Tog ju stick i fingret igår och det visade sig att jag hade lågt både blodtryck och blodvärde. Förstog inte riktigt vad det innebar men jag var på den lite dåligare sidan av båda två. Är tydligen därför jag är så trött. Kan ju bero på att jag knappt äter längre.. Det är bara vindruvor, mackor med marmelad och cola som går i mig. Känns ju inte sådär jättenyttigt. Och idag vart jag inte heller nyttigare även fast jag nu vet om att det är pga av det. Vill inte gå tillbaka i det hära, så funderar på att ta en promenad och sen en lång duch, efter det måste jag ju bli hungrig? Får iaf hoppa över träningen ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0