Måndag, Tisdag

image22
Jag har varit på praktik på beautycenter igår och idag. så har jag resten av veckan kvar också. Inte mycket att göra men jag trivs som en fisk i vatten. Efter att jag slutade åkte jag hem och packade dansgrejor så åkte jag med tåget till västerås. På tåget läste jag Praktikanten som är den andra boken som kommer efter isprinsessan som jag äntligen läst ut. Sen var jag och dansade LatinStreet. Kul som alltid! Så hade vi James idag så lite annorlunda blev det väl men kul endå somsagt! Sen hem och duscha, så fick jag veta att våran bäbiskusin Kajsa har varit här och hälsat på och precis åkt innan jag kom hem från tåget. Jättekul! Men jag kollade iallafall på 13 snart 30 haha och nu ska jag plugga eftersom jag har rätt mycket av sådant; uppsats om deckare,deckareförfattare osv,  recension av isprinsessan, skriva egen deckare, bild analys, praorapporter & sen plugga till både so-provet & no-provet. Sug.
Men jag ska väl dra mig nu då iallafall istället för att sitta här. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0