Prao Prao

Det är rätt skönt att vara på prao, och då i affärerna som inte öppnar förns tio. Jag har inte kunnat sova såhär länge sen skolan började i augusti förutom på helgerna men då känner man sig som värsta zombien. Så det här är jätteskönt. Sen att bara gå och ta det lungt hela dagarna och stå och prova massa smink och hårprodukter dagarna i enda. Jag skulle lätt kunnat börja där istället för att gå i skolan. Är jättekul att kolla på när folk klipps och blir färgade också... Dom ser itne ut att tycka det är kul med extrafolk som står och glor eftersom att jusst när man sitter hos frisörn ser man ut som en blek dränkt hund med 40 graders feber. Iallafall igår var en som jag träffade i helgen i Ransta in och klippte sig fasst jag kom inte på det förns efteråt. I alla fall så nu ska jag gå ner och föna håret sen upp å platta. Är ju bra om jag kan välja något att ta på mig snart också.
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0