Topshop Outfit

topshop mys

Jag har spenderat eftermiddagen med att lägga ihop en mysig outfit med saker endast från topshop. Det där känns i alla fall helt perfekt att ha någon dag när man bara ska ner å chilla på stan. Vart dock inte alltför bra kvalité på bilden. Får prova något annat visa nästa gång.

Randig top: £35.00
Kortärmad svart oversize Cardigan: £40.00
Leggings: £15.00
Ljusbrun läderväska: £75.00
Sneakers: £50.00
Röd mössa: £15.00
Armband: £6.00

och eftersom att allt kommer ifrån topshop så skrev jag inte det.
och förlåt, tyvär så jättemycket så vet jag inte hur man översätter £ till kronor.
I alla fall, så känner jag mig helnöjd med den här outfiten, första jag suttit ihop såhär på datan bara. Riktigt kul!
Får se om det blir något liknande imorgon när jag ska in till stan med mammisen och Sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0