Trött

image51
Ja idag har jag varit i skolan, lämnat in bildanalysen och haft oförberett engelskaprov.  Målat massa solnedgångar och försökt lära mig rita stegrande hästar. Gick väl sådär, inte klar med något än. Sen gick jag hem och sov alldeles för länge så att jag inte hann plugga innan träningen, så in till träningen med sista tåget. Så jag hann inte heller leta efter mina uggs som jag verkligen måste ha. Och så har jag massa plugg att göra nu. Tyskaprov imorgon och så skulle jag ha skrivit min recension, uppsats och deckare nu. Men deckarn ska jag göra över helgen så den får bli lite sen. Men det kommer dom där frågorna/uppsatsen bli nu med för jag har råkat glömt det där i skolan. Inte så bra. får satsa på tyskaprovet och recensionen så länge.
Kollar på myggan nu, haha älskar det! Men ska ner å ta en dusch så jag kan lägga mig å kolla klart och plugga sen. Förövrigt så är jag så fett otrligt jättesur på J nu. Förstår mig inte på han. Men sov gott! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0