Id mineral foundation

id mineral
Som den sminkfantast jag är. I torsdags köpte jag en ny foundation, solpuder och en mineral veil från Id.
Har aldrig provat bättre foundation. Antingen täcker dom så att man kan se ut som en dröm, men efter blir huden bara fet och blämmig. Eller så är dom snälla mot huden men ser inte alls bra ut.
Id är det enda bra för mig. Finns inget annat längre.
Problemet är ju bara det att en burk ska räcka i nästan nio månader har dom räknat ut. men för mig räcker dom bara 2-3 månader. Har köpt tre burkar sen i våras då jag provade första gången.
Att det går åt så mycket kan väl kanske bero på att jag inte är sådär särskilt grym på swirl tap buff tekniken.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Jag läste att dina ID foundations bara räcker i 2 månader och blev helt förvånad! Jag är makeup artist och använder ID mycket i mitt jobb. Jag skaffade mina ID foundations i februari förra året och den jag använder mest (fairly light) har just börjat ta slut. Alltså från Februari 2007 till mars 2008. Då har jag använt den på många modeller per gång och på mejsjälv hela tiden... blir jätte fundersam hur du gör för att den bara ska räcka 2 månader när du bara använder den själv =) jag hjälper dej om du behövertips och råd =) ha de så bra! mvh /Anna

2008-03-08 @ 15:23:35
URL: http://minpassion.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0