ÄNTLIGEN

Jag hittade mina UGGs på Asos.com! Äntligen liksom! Jag har viljat haft det sen förra vintern om det kanske till och med var från vintern innan. OCh äntligen! I lördags hittade jag iofs ett par på Ryhns i västerås men sulan var itne den där sulan som jag vill ha, och jag fick ju inte dom för mamma eftersom jag redan hade fått tre par då. Visserligen från skopunkten men alla dom gick på tusen tillsammans, och sen ett par skor till som då bara är ett par för lika mycket, då känns det ju asdyrt fasst jag inte hade tyckt det annars. Nu är problemet bara om jag ska köpa dom på onsdag eftersom då slipper jag ju frakt och vet att storleken är rätt eller om jag ska beställa? Och om någon vet hur mycket en £ är i kronor? Jag kan ju liksom inte avgöra om det är dyrt eller inte när jag inte vet vad det betyder! Ungefär som när man inte kan läsa typ fem sex år sådär. Känns så typ.



1                         2                        3
 
1 Mina Uggs! Finns i färgerna Sand & Chestnut, Och det är här! HÄR som jag behöver hjälp! Om jag skla ta sand eller chestnut, ljusa eller mörka helt enkelt. Jag har en röd vinterjacka och ska köpa en mörkgrön, kahkigrön kanske det heter, är inte så haj* på det där med färger. Så vilken passar bäst? Dom andra jag provade inne på Ryhns är väl någon blandning av dom här Sand och Chestnut men ja säg vilket som passar bäst. Dom här kostar i alla fall £170.00
2 Uggs med kortare skaft, inget mig emot men dom långa är mer vinterstövlar. finns i färgerna Black, Chestnut & Chocolate och kostar  £140.00
3 Ljusblåa inomhus booties för £8.00  , ser ju rätt billigt ut om man jämför med dom andra priserna, eller "rätt", väldigt billigt annars. Dom är ju iofs inomhusskor, men somsagt jag vet inte vad £ betyder. Dom där tänker jag i alla fall köpa för dom var supergulliga och jag fryser alltid om fötterna även fasst jag redan har massa tofflor här hemma.

Alla ovan är från Asos.com

är inte så haj*   heter det kanske är inte så high ? Kom på det nu när jag skrev. Det uttalas ju lika och liksom haj är ju haj på svenska. Men High är ju högt i det ämnet. Någon som vet? :)

Kommentarer
Postat av: Estelle

2an är snyggast!

2007-10-23 @ 19:22:24
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Anonym

är du vuxen och inte vet vad £ betyder?? :S aja det betyder iaf pund. om du inte vet vad pund är heller, så är det engelska kroner som motsvarar ungefär 10-12 svensk kroner..

2009-11-25 @ 15:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0