Don't hate on me



Hallå jag älskar den här låten! This is for you, this is for me. Ingen aning om ens det där är rätt men den är så himla bra! Vincent - Don't hate on me
Stog som en kommentar på den här videon @ youtube att det är Roger Pontares son, stämmer det verkligen? Isåfall så är ju det lite roligt. Tre låten, ja ghar viljat haft den hur länge som hellst, sen igår såg jag när Amanda på idol sjung den och då så tänkte jag att den kan jag ju ladda ner, men det visade sig att jag redan hade den. Usch fy. Men ska fixa mina garderober nu så alla kläder blir vikta och hängda superfint här inne. Pusss

Kommentarer
Postat av: lovisa

hahah, roger pontare... jag tror att dt är hans son, men iallafall så är jag kompis med vincents syssling ;P ahah
Din blogg är jättefin :)

2007-10-21 @ 13:02:55
Postat av: emma

jaha :D
tack så jättemycket! :) men länken med mitt bakgrundtema är borta så vart bara blått nu så nu måste jag fixa om det där igen :P

2007-10-21 @ 13:35:06
URL: http://emfw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0