HAHA

Usch alla verkligen hatar mig (?) Eller förhoppningsvis inte men två personer bad mig att aldrig mer prata med dom eller göra något som hade med dom att göra. En igår kväll och en idag på eftermiddagen. Usch jag undrar hur hemsk jag måste vart mot dom, jag är verkligen helt borta i huvet jusst nu. Har fortfarande mitt migränont som jag hade redan förra helgen, så imorgon ska jag också köpa järntabletter, fiskleverolja och multivitamintabletter. Jag ska bli jättenyttig! Sen ska jag också införskaffa mig ett sånt där pulver som tar bort allt sockersug, för jag måste få bort några kilon innan thailand. Eller kanske ett, men jag kommer endå känna mig mycket fräschare om jag slutar med typ en liter cola om dagen och godis tre dagar i veckan och chips om kvällarna. Jag köper i och för sig knappt godis längre men det är mycket chips, pizza och kakor. Min vikt klarar ju det, men verkligen inte min hy och tydligen inte mitt blodvärde heller om det har något med saken att göra. Jag har i alla fall bra magmuskler kan jag trösta mig med eftersom att jag inte hade minsta problem med att lyfta upp underkroppen på stången. "Det är för jag ser så mycket på Fera Factor" sa jag bara. Och lite vig tyckte dom att jag var också, det är ju kul. Kanske vig i klassen men jämför man med mina dansgrupper är jag inte så särskilt vig, då äre jag som är som en stålpinne. Men jag ska ner till mina Marmelad mackor nu och dricka Oboy. Sen ska jag läsa i min deckare och sova. Godnatt allihopa

Kommentarer
Postat av: Alexandra Nilsson

svar: självklart, ska in med massa videoinlägg snart! :D

2007-10-22 @ 22:01:19
URL: http://kissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0