OHYES

image82Nu håller jag på och väljer vad jag ska ta på mig för kläder. Jeans och någon myströja, Ska iväg på hockey så har ju endå tjockjacka. Så var jag ju på min kemiska peeling lite tidigare och efter den så tog hon ju på smink men det gnuggades birt det mesta när jag somnade på soffan. Så smink kläder och fixa håret, eftersom jag fortfarande har toffsen jag gjorde igår kväll när jag skulle sova, eftersom att den var rätt okej imorse. Jag var och köpte "hårkontroll" tabletter idag! Läste om dom i Isabellas blogg igår och jag är ju precis så att jag tänkte börja med massa vitaminer osv, så det är ju värt att prova. Mina naglar är verkligen för hemska och hur mycket förstärkning jag än penslar på så hjälper det inte. Och håret, ja det vill vi inte tala om. Alldeles för sönderblonderat att det tappar en centimeter om dagen istället för att växa någon cm om veckan. Är dock brunett nu med väldigt mycket mjukare finare hår än tidigare, men det är ingen dröm. Så därför ska jag boka tid hos frisörn imorgon för klippning + färgning, så det ska jag göra veckan innan thailand. Och när vi kommer hem därifrån måste jag antagligen färga igen så får se hur det blir med det. Där jag går på ansiktsbehandlingar i alla fall så har dom fått in alla julklappskit från Id Så jag ska dit och shoppa smink nästa gång jag ska dit. Och på torsdag är det make up store med Ebba så där drar väl några pengar också. Och jag vill verkligen köpa Mina Uggs imorgon. Men ska iväg på hockey nu strax. Och ursäkta mig om det inte går att läsa för att det är så osammanhänget men jag har dödsont i huvet och vaknade precis från soffan. Skriver ikväll! Kram

Kommentarer
Postat av: felicia

vart köpte du hårkontroll tabletterna? :)

2007-10-22 @ 18:58:39
Postat av: emma

hälsokostapoteket typ tror iaf dte heter så:P

2007-10-22 @ 19:03:51
URL: http://emfw.blogg.se
Postat av: Anonymus

Håret växer ca 1 cm/MÅNAD i genomsnitt ... inte 1 cm/vecka :)

2009-06-03 @ 11:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0