OTROLIGT

Nu börjar det äntligen gå uppåt. Och det där var bokstavligen för min besökaremätare går uppåt och är högre för var femte minut jag kollar. La också in en besökaremätare längst ner åt vänster på sidan och det är redan över hundra fasst jag haft den i inte ens två timmar. Är riktigt nöjd eftersom att jag förra veckan var överlycklig för 20 besökare. Och nu ska jag börja packa garderoben. Har bara suttit och bloggat och läst andras bloggar så blev inget förns nu. Precis som irl hinner jag säga jag ska 20 gånger innan jag verkligen gör det. Hare så bra så länge! =)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det kan ju vara för att du kommenterade blondinbellas inlägg. Det bara är 3st kommentarer på det inlägget just nu och du är högst upp av dom.

2007-10-21 @ 18:22:40
URL: http://jennyfelicia.blogg.se
Postat av: Anna

Det är för att du har postat minst två inlägg i timmen.. Då brukar besökareantalet stiga...

2007-10-21 @ 22:07:25
URL: http://hockeyfruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0