Ugg boots

image30

Alltså nu vill jag verkligen ha mina ugg stövlar som jag viljat ha i typ 2 år nu. Dom finns ingenstans.
Vill inte ha jusst en sån sula som är på bilden, bara helt platt. Så snälla om någon vet vart man kan köpa så säg! Eller om någon har ett par ni inte tänker andvända i en STOR strlk så köper jag dom otroligt gärna.




Jag har precis skrivit klart analysen på den första bilden. Nu ska jag jämföra med en bild på Mary-kate Olsen i ett modereportage i italienska Vouge. Det kommer ju säkert bli asdåligt. Efter det ska jag cokså göra en förklaring och jämförelse med någon aktuell konstutställning också. Och efter det ska jag renskriva allt på datan. Kommer bli typ fjasko, fiasko?
I alla fall känns det inte bra. Känns väl bättre efter att man gjort lite av allt så att man kan vara säker på att man hinner plugga till proven också. Ska läsa i Praktikanten nu som är fortsättningen på Isprinsessan eftersom det också är en läxa jag har. Så imrogon bitti ska jag upp klockan kvart i sju så jag hinner plugga lite innan jag måste iväg sista dagen till beautycenter. Godnatt Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0